Lidl wil van imago als prijsvechter af
Kort nieuws - 17 februari 2015Supermarktketen Lidl wil van haar imago als prijsvechter af. Kwaliteit staat nu centraal bij de nieuwe grote marketingcampagne van het bedrijf. De 3300 Lidl-supermarkten in Duitsland zullen niet alleen een moderne en nettere uitstraling krijgen, ook het verschil met supermarktketens Edeka en Rewe moet verkleind worden. Lees meer bij Huffingtonpost.de
Lees meer over 'Economie':
Soapserie 'investeren met de schuldenrem'
Wat een misdaadserie gemeen heeft met de Berlijnse politiek legt econoom Carsten Brzeski uit in zijn nieuwe column.
De Duitse e-auto wacht op de parking
Voor de Duitse autosector zijn de gouden jaren achter de rug, schrijft econoom Brzeski. De Duitse automakers gooien het roer om.
Duitsland wordt traag en oud
Duitsland vergrijst sneller dan veel andere Europese landen. De economische gevolgen daarvan zijn ingrijpend, aldus econoom Brzeski.
E-auto centraal op autobeurs IAA
De autoshow IAA in München geeft een hoofdrol aan de e-auto, maar de modellen waarvan de Duitse merken het moeten hebben, hebben nog steeds een verbrandingsmotor.
Reacties
Geen reacties aanwezig