Duitslandweb logo Duitslandweb

Lidl wil van imago als prijsvechter af

Kort nieuws - 17 februari 2015

Supermarktketen Lidl wil van haar imago als prijsvechter af. Kwaliteit staat nu centraal bij de nieuwe grote marketingcampagne van het bedrijf. De 3300 Lidl-supermarkten in Duitsland zullen niet alleen een moderne en nettere uitstraling krijgen, ook het verschil met supermarktketens Edeka en Rewe moet verkleind worden. Lees meer bij Huffingtonpost.de     

Reacties

Geen reacties aanwezig

Maximaal 500 tekens toegestaan

Lees meer over 'Economie':

Soapserie 'investeren met de schuldenrem'

Soapserie 'investeren met de schuldenrem'

Wat een misdaadserie gemeen heeft met de Berlijnse politiek legt econoom Carsten Brzeski uit in zijn nieuwe column.


Lees meer

De Duitse e-auto wacht op de parking

De Duitse e-auto wacht op de parking

Voor de Duitse autosector zijn de gouden jaren achter de rug, schrijft econoom Brzeski. De Duitse automakers gooien het roer om.


Lees meer

Duitsland wordt traag en oud

Duitsland wordt traag en oud

Duitsland vergrijst sneller dan veel andere Europese landen. De economische gevolgen daarvan zijn ingrijpend, aldus econoom Brzeski.


Lees meer

E-auto centraal op autobeurs IAA

E-auto centraal op autobeurs IAA

De autoshow IAA in München geeft een hoofdrol aan de e-auto, maar de modellen waarvan de Duitse merken het moeten hebben, hebben nog steeds een verbrandingsmotor.


Lees meer


top
Op deze site worden cookies gebruikt, wilt u hiermee akkoord gaan?
Accepteer Weiger