
Lidl wil van imago als prijsvechter af
Kort nieuws - 17 februari 2015Supermarktketen Lidl wil van haar imago als prijsvechter af. Kwaliteit staat nu centraal bij de nieuwe grote marketingcampagne van het bedrijf. De 3300 Lidl-supermarkten in Duitsland zullen niet alleen een moderne en nettere uitstraling krijgen, ook het verschil met supermarktketens Edeka en Rewe moet verkleind worden. Lees meer bij Huffingtonpost.de
Lees meer over 'Economie':

Elon Musk verzet zich tegen Duits arbeidsrecht
De Duitse Tesla-fabriek ligt onder vuur omdat die zich niets aantrekt van het Duitse arbeidsrecht. Zo worden zieke werknemers gekort op hun loon.

Waar gaat het mis in de Duitse economie?
De Duitse economische groei blijft achter. Met deze knelpunten moet een nieuwe regering aan de gang.

Soapserie 'investeren met de schuldenrem'
Wat een misdaadserie gemeen heeft met de Berlijnse politiek legt econoom Carsten Brzeski uit in zijn nieuwe column.

De Duitse e-auto wacht op de parking
Voor de Duitse autosector zijn de gouden jaren achter de rug, schrijft econoom Brzeski. De Duitse automakers gooien het roer om.
Reacties
Geen reacties aanwezig