Bellen met Duitsers
Training
Veranstaltung Dritter |
|
---|---|
Datum: | Mittwoch 5 März 2008 |
Ort: | Kamer van koophandel Midden-Nederland Kroonstraat 50 Utrecht |
Information: | Deelnamekosten zijn 395,- euro. Leden van de Nederlands-Duitse Handelskamer krijgen een korting van 20 procent. Ondernemingen, die zich met meerdere deelnemers tegelijk aanmelden, ontvangen bovendien vanaf de tweede deelnemer een reductie van 50 euro op d |
Zugang: | Deelnamekosten zijn 395,- euro. Leden van de Nederlands-Duitse Handelskamer krijgen een korting van 20 procent. Ondernemingen, die zich met meerdere deelnemers tegelijk aanmelden, ontvangen bovendien vanaf de tweede deelnemer een reductie van 50 euro op d |
Training
Training voor het telefoneren met Duitsers
De workshop "Telefoneren met Duitse zakenpartners" van de Nederlands-Duitse Handelskamer (DNHK) helpt ondernemers en hun medewerkers belangrijke vaardigheden voor de communicatie met Duitse ondernemingen en klanten te verbeteren.
Deze training heeft tot doel om de basisvaardigheden aan de telefoon in de Duitse taal met interactieve rollenspellen en situaties uit de praktijk te verbeteren en te professionaliseren. “Het is cruciaal voor het succes in Duitsland dat medewerkers op de correcte manier communiceren met de Duitse zakenpartners,” zegt Marlies Komorowski van de DNHK.
Zo wordt in het seminar bijvoorbeeld geleerd om een telefoongesprek te beginnen en af te sluiten, afspraken te maken of op de juiste manier informatie over het bedrijf te verstrekken. Deze training is geschikt voor medewerkers die regelmatig relaties aan de telefoon te woord staan of bij de receptie ontvangen en die al enige basiskennis van het Duits hebben.
Het seminar wordt aangeboden in samenwerking met Horizon Interlingua, een cursusinstituut uit Amsterdam dat veel ervaring heeft met het verzorgen van zakelijke taaltrainingen.
Deze training heeft tot doel om de basisvaardigheden aan de telefoon in de Duitse taal met interactieve rollenspellen en situaties uit de praktijk te verbeteren en te professionaliseren. “Het is cruciaal voor het succes in Duitsland dat medewerkers op de correcte manier communiceren met de Duitse zakenpartners,” zegt Marlies Komorowski van de DNHK.
Zo wordt in het seminar bijvoorbeeld geleerd om een telefoongesprek te beginnen en af te sluiten, afspraken te maken of op de juiste manier informatie over het bedrijf te verstrekken. Deze training is geschikt voor medewerkers die regelmatig relaties aan de telefoon te woord staan of bij de receptie ontvangen en die al enige basiskennis van het Duits hebben.
Het seminar wordt aangeboden in samenwerking met Horizon Interlingua, een cursusinstituut uit Amsterdam dat veel ervaring heeft met het verzorgen van zakelijke taaltrainingen.
Kommentar
Keine Kommentare